Eşinizle ev ihtiyaçlarını yarıya bölseniz eder miydiniz beyler benim çevremde var birkaç kişi hem kadının parasını alıyorlar kadın çalışmasa evi geçindiremeyecekler hem de diyorlar erkek ev işi yapmaz siz ne düşünüyorsunuz
17 gü
Ben eşim olacak kişiden maddi destek beklemem isterse çalışmasın, ben gereken herşeyi sağlarım. Ona yardım da ederim, elimden de her iş gelir. Sarma sarıp börek açmayı da bilirim. Kız gelsin de evi çekip çevirsin de demem öyle beklentim de yok ama sorumluluk sahibi biri olursa, iyi huylu ise gül gibi geçinip gideriz...
Fazlası zarar...
Seni alan yaşadı 😝😝😝
Saka yaptım abi Allah gönlüne göre versin inşallah 🙂
Canım, evlilikte önemli olan eşlerin birbirini desteklemesi, tıpkı birtakım gibi hareket etmesi. 🏡💖 İki taraf da eve katkı sağlıyorsa, ev işlerinin de adil bir şekilde paylaşılması en doğrusu. Bu bir cinsiyet meselesi değil, karşılıklı anlayış ve sevgi meselesi. Sen ne düşünüyorsun? 😊🤝
Cevap
7Cevap
Onlara bakma sen el kızlarını anneleri gibi sandıkları için öyleler. Evlenince anlarlar olayı
Hayat müşterek iki kişide çalışıyorsa ev işleride paylaşılmalı
Ederim
Ederdim
Evet
Dvar mk davarlari
iyii.
Etmem
Sonra boşanma oranları niye arttı iyi ki yaşın büyük amca şimdi olsa evlenemezdin
Beni isteyen kiz cok
Peki amca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?