11 gü

Evliliğimin artı ve eksilerini yazdım, sizce genel durum ne?

+Anlayışlı (yemek yapamadın denmez, ailesine karşı ezdirmez)

+Bebeğimiz konusunda yardımcı, iyi bir baba

+Kısıtlayıcı değil, baskıcı değil

+Cömert (maddi konuda imkânı neyse esirgemez)

Güzel bir kız, canlı bir kişilik olmama rağmen

-Evlendiğimden beri tam anlamıyla kadınlığımı hissettirmedi (yemek yaparken boyuna kondurulan bir öpücük, belinden sarılmak vs)

-Gecelik giyinip kırmızı ruj sürmedikçe aklına cinsellik gelmez

-50 defa gün içinde ufak ama kaliteli vakit geçirmek için rutinlerimiz olsun dedim, oralı olmadı, olmuyor

Evliliğimin artı ve eksilerini yazdım, sizce genel durum ne?
Cevapla