1 çok mu tembeliz?
2 dersi dersde anladığımızı mı kimse anlamıyor?
3 başka seçenekler varda biz mi bilemiyoruz?
2 dersi dersde anladığımızı mı kimse anlamıyor?
3 başka seçenekler varda biz mi bilemiyoruz?
1 herkesin ilgi alanı farklıdır..
2 insanlar yargılamayı seveler basite kaçarak..
3 asıl zekilik bu sisteme karşı çıkmaktır dünyanın en zeki insanları hep lise mezunudur , albert einstein bile okuldan kaç defa kovulmuştur...
insanlar kendi ilgi alanına yönelerek sevdiği işleri yapması en iyisi bence
Zekiliği; çalışkanlık, tembellikle karıştıranlar var. Ama kişi zekiyse ve bunu kullanmıyorsa ben ona mal derim.
hayır cok tembel değiliz.
dersi derste anlatabiliyorlarsa anlıyorsun.
hangi konuda baska secenek. çs
Cevap
5Cevap
hahah. D çok iyi ya :D aynen o komşu çocukları hiç bitmezdi anasını satıyım :D
Bilgi üretkenlikle birleşmeyince hiçbir işe yaramaz.
Zeki olmak başka çalışkan olmak başka. Başarılı olmak için zeki olmak şart değil. sorumluluk sahibi olmak gerek.
Aklın yoksa boş kardeşim..:) zeki insan başarılıdır.
ne sordugunu tam anlamadim ama
iq zeka ve hayat basarisinin sadece yuzde yirmisini olusturur.
duygusal zeka daha onemli
o zeki komşu hep ben oldum.
Notlarla zekanın hiçbir alakası yok , notların iyise hafızan iyidir
hahah malesef öyle görüyorlar
Komşu çocuğu değilde çok karşılaştırıldım ya..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar