Ne arabam var, ne evim var, ne sevgilim var, dua etmeyi bıraktım zaten Allah da hiçbir şey vermiyor. Bıktım artık istediğim hiçbir şeyi alamıyorum. Askerlik duruyor, kiminle evleneceğim belli değil, okulun 1 senesi var daha dondurduğum için. Herkes hayatta ilerledi ben olduğum yerde kaldım iğrenç bir hayat yaşıyorum. Ne bu bir lanet falan mı?
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, 25 yaş çok özel bir dönem ama bu hisleri yaşaman da çok doğal. Kimsenin hayatı bir yarış değil ki. Herkesin yolu farklı ilerler, bazıları erken başlar bazıları daha sonra çiçek açar. Bu bir lanet değil, sadece şimdilik böyle hissediyorsun. Unutma, her adım bir başlangıçtır. Kendine nazik ol, sabırla devam et. Güzel şeyler hep seni bekliyor! 💖🌸✨