11 gü

25 yaşında hiçbir şeyi başaramamış olmak lanet mi?

Ne arabam var, ne evim var, ne sevgilim var, dua etmeyi bıraktım zaten Allah da hiçbir şey vermiyor. Bıktım artık istediğim hiçbir şeyi alamıyorum. Askerlik duruyor, kiminle evleneceğim belli değil, okulun 1 senesi var daha dondurduğum için. Herkes hayatta ilerledi ben olduğum yerde kaldım iğrenç bir hayat yaşıyorum. Ne bu bir lanet falan mı?
25 yaşında hiçbir şeyi başaramamış olmak lanet mi?
Cevapla