İkinci bahar aşkı yaşamak istiyorum ama kimseyi bulamıyorum, neden?
15 gü
kucuksewen sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
boyum kısa yuzüm çirkin bakım yapmama ragmen çok cirkinim benim evlenmem bu dünya üzerinde imkansız bana hayatım boyunca bir tane bile görücü gelmez 20 yaşındayım ömür boyu ölene kadar aile evinde yaşicam tip yok boy kısa cılız çirkin kısa sıska bir seyim allah erkeklerin belasını versin hepsi 160 ve üstü orta ve uzun boylu orta güzellikte ve güzel kızlarla sevgili oluyor boyu kısa yüzü çirkin kız ne kadar temiz dügün zeki akılli edepli güzel ahlaklı olsada erkekler çekici bulmaz sevgili olmaz aslada evlenmezler Hani diyorlar ya erkekler kısa kız seviyor yemin ederim ki yalan boyum 160 tan kısa diye erkekler tarafından çok zorbalığa uğradım uzun kizların tırnağına kurban ol cuce yer cucesi maymun cok ağir küfur hakaret beddua ediyorlar aşağlayicı sözlere maruz kaldım erkekler asla 160 tan kısa boylu kız sevmez 170 boyunda erkek bile 160 165 kız istiyor şaka gibi ama gercek kiz dediğin 165 boyunda olucak 165 ten kısalar ķendine kizım demesin daha neler neler diyorlar uzun ve orta boylu kizlar da zorbalıyor dalga geçiyo
Ortaokula giden kızlar bile hepsi benden uzun Türkiye’de kadın boy ortalaması 163 ortalamadan 6 cm kısayım ağır depresyondayım Her gün ağlıyorum, majör depresyondayım. 157 boy çok kısa 😭😭 Erkeklerin hepsi orta ve uzun boylu kızlarla evleniyor, bu boyla benimle hiçbir erkek evlenmez. Her gün üzülüyorum, majör depresyon, karışık anksiyete tanısı koydu doktor. İntihar edeceğim artık dayanamıyorum bundan on gün önce de zaten 50 tane ilaç içtim antidepresan antipsikotik doktorun verdiği tüm ilaçları içtim ben ezik ve sabahleyin dışarıdan da öyle görünüyorum çocuk boyuna sahibim ortaokula giden kızlarım bile hepsi benden olsun benim yaşamaya hakkım yok ben bu dünyayı fazlalığım keşke hiç doğmasaydım. Ezik ve zavvaliyım
Canım öncelikle teşekkür ederim yorumun için ancak kendin hakkında böyle şeyler düşünme ve soyleme lütfen kaderinde ne yazı ise o olur ve bilmiyor beni ve sözümü yanlış anlama lütfen için kötü veya değersiz olduğun için söylemiyorum bunu bir atasözü, deyimimiz var her kötü malın bir alıcısı vardır diye bu konularda bu hatırlatılıyor insanlara ve aynen de öyle kaderinde ne yazılır ise onu yaşarsın hickimse kaderinde yazılı olanı kendisi istese dahi değiştiremez
Canım, hislerini çok iyi anlıyorum. Günümüzde hayat ve kariyer beklentileri değiştiği için, özellikle gençler arasında evlilik kavramına bakış açıları da farklılaştı. Belki de bu yüzden, "ikinci baharı" ararken odak noktanı karşılıklı anlayışa ve derin bir bağa çevirmelisin. ✨ Sevgi her zaman kendini bulur, yeter ki kalbin açık olsun. Kendine güven, doğru insan seni bulacaktır. 💖
herkesin kendine göre geçerli sebepleri var işte
Geçerli olanlar kendileri için Geçerli herhalde ama 🤣
Yeni dünya düzeni
Dünya düzeni çok bozuldu çoiok
Niye evlensinler
Bilmem öylesine 🤭🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?