16 gü

Eşim ortak arkadaşımızla fazla samimi, şakalaşma ve temas normal mi yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?

Evli ortak arkadaşlarımız var ama eşim biriyle daha samimi, bunu gözlemleyebiliyorum ve bunu sordum. "Saçmalama, öyle bir şey olabilir mi, sen nasıl bir şey ima ediyorsun?" diye beni tersledi. Sizce normal mi bu, ben mi kuruntu yapıyorum? Tabii ki samimi olabilir, sonuçta arkadaşımız.

Eşim ortak arkadaşımızla fazla samimi, şakalaşma ve temas normal mi yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?
Cevapla