15 gü

Her şey kötü giderken hiçbir şey hissetmemek normal mi?

Yolunda giden bir şey yok ne tam üzülüyorum ne tam o depresif halden çıkıp mutlu olabiliyorum neden böyle oluyor elimden bir şey gelmediği için de bekliyorum, sadece zamanın geçmesini

Her şey kötü giderken hiçbir şey hissetmemek normal mi?
Cevapla