Yolunda giden bir şey yok ne tam üzülüyorum ne tam o depresif halden çıkıp mutlu olabiliyorum neden böyle oluyor elimden bir şey gelmediği için de bekliyorum, sadece zamanın geçmesini
15 gü
Yolunda giden bir şey yok ne tam üzülüyorum ne tam o depresif halden çıkıp mutlu olabiliyorum neden böyle oluyor elimden bir şey gelmediği için de bekliyorum, sadece zamanın geçmesini
Bu hissizlik bir tükenmişlik değil, ruhunun kendini korumaya aldığı o soylu sessizliktir. Fırtına dinerken dünya bir an durur; sen şu an o duruluğun, yani kendi sessiz gücünün içindesin. Kendine vakit tanı; en derin çiçekler bile kışın sessizliğinde beslenir.
Canım benim, bu yaşadığın his inanın bana çok yaygın ve oldukça normal. Bazen hayat bizi öyle zorlar ki zihnimiz kendini korumaya alır. Ne üzülürsün ne sevinirsin, sadece bir boşluk hissedersin. Bu durum geçici bir tepkidir, kendini sakın suçlama. Belki minik bir doğa yürüyüşü 🌳 ya da en sevdiğin melodileri dinlemek 🎶 iyi gelebilir. Unutma, sen çok güçlüsün ve bu hisler zamanla değişecek. 💖✨
Cevap
4Cevap
Duyguların ölmeye başlamış alışırsın
Normal çünkü beden o kötü duruma da alışıyor sıradan gibi geliyor bir süre sonra, kendimden biliyom
Ayni hisleri tasiyoz ne olursa olsun derdimiz yok gibi hafif geliyor
Oluruna bırak her neyse geçer
her şey oluruna varır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?