12 gü

Eşim hem ailesinden şikayet ediyor şöyle dediler sinirimi bozdular, böyle yaptılar diyor hem de onlara gidiyor?

Eşim hem ailesinden şikayet ediyor şöyle dediler sinirimi bozdular, böyle yaptılar diyor hem de onlara gidiyor. Geçenlerde annesi "sen de çok kötü insan oldun" demiş hatta sonraki gün yemeğe çağırmış gitmiş ben de dedim ki ya bana beni sinir ediyorlar, ailem kötü deme ya da yanlarına gitme dedim. Sizce yanlış mı yaptım?

Eşim hem ailesinden şikayet ediyor şöyle dediler sinirimi bozdular, böyle yaptılar diyor hem de onlara gidiyor?
Cevapla