Ben kendim yirmi yaşındayım, bana görücü gelen ailenin çocuğu ise 27 yaşında. İşi, gücü, karakteri yerinde. Alkol, kumar gibi kötü alışkanlıkları yok. Maddi durumu da yerinde. Sizce şans vermeli miyim?
18 gü
Akıl var mantık var, 27 yaşında aklı selim biri 20lik biriyle anlaşmanın zor olacağını bilir. 30-37 olsa normal yine, çünkü 30'a kadar pek çok şeyi deneyimleyip dünyayı tanıyorsun. Bu yüzden kafa dengi birini bulmak daha önemli oluyor ama senin yaşlarında genelde hayata daha toz pembe bakılıyor. Dışarıdan herkes iyi görünebilir ve birinin iyi alışkanlıklarının olması, herkese iyi izlenim vermesi seninle baş başa kalınca da benzer şekilde olacağı anlamına gelmez. Bu olay benim başıma gelse derim ki kocaman adam bu kadar iyi iken nasıl kendi seviyesinde birini bulamamış da daha aşağısında birini seçiyor, yoksa ille de çevreden biri olsun diyecek kadar pasif biri mi? Bu kendimi eziklemek değil, sadece mantık meselesi. Sağlıklı insanlar illa ki yaşına yakın birine denk gelir ama olmamışsa vardır bir sıkıntı, çocuğunu da kötülemez çoğu kişi. Özellikle istediklerini yapacak ve kolay yönetilebilecek bir gelin veya ailesine hizmetçi adayı arayan sözde ''adamlar'' zaten kendinden küçükleri tercih ediyorlar, çünkü elde edilmesi daha kolay.
Cevap
2Cevap
Çok erken değil mi 20 yaş sence bir şans ver ama asla acele etme asla
Ailem okumamı istemiyor ve açıkçası evde fazla baskı görüyorum
Tanıs konus ama yas farkı bıraz, fazla gıbı
Neden 20 de evlenmek istiyorusn
Evden gidebilmek için 😔
Peki gördün mü istiyor musun
Konuş bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?