17 gü

Neden anneme bir turlu yaranamiyorum, evde tum isi yapsam da yetmiyor mu?

bu aralar evdeyim sınav süreci olduğu için. annem ise gidiyor ve temizliği ben yapıyorum ona hiç bırakmıyorum. akşam yemeği bulaşıklarını ben topluyorum, temizliği yapıyorum, akşam yemeklerinde ya beraber yapıyoruz ya da o dinleniyor ben yapıyorum. kedilerimizin kumunu falan ben temizliyorum yani annem sadece akşam yemeğini benimle beraber yapıyor o kadar. ama ona rağmen dün gelmiş bana laf ediyor hiç bir şey yapmıyorsun bi yemek pişirmiyorsun bilmem ne diye. yani ben yapınca çok iyi oluyorum ama yapmayınca hiç bir şey yapmıyor oluyorum. bazen akşam yemeğinde yemeyeceğim diyorum ama hazırlamaya yardım ediyorum mutlaka ama diyor ki yemeyeceğim deyip gidiyorsun diyor. yalan söyleme yardım ediyorum diyorum bi sofra hazırlıyorsun diyor. böyle işte o kadar yaparım o zaman canım kızım der yapmayınca en kötü ben olurum. çamaşırları kendin sereceksen öyle at makineye diyorsun diyor e haksız mıyım? ben kendim sereceksem öyle atıyorum sen niye bana güvenerek atıyorsun o zaman? ben işe giderken de bu muhabbetleri çok yapıyordu işe gitmeyince de yapıyor. niye bu kadar zor yaranmak?

Neden anneme bir turlu yaranamiyorum, evde tum isi yapsam da yetmiyor mu?
Cevapla