15 gü

Aldatma konusu hakkında bende birşeyler soyleyeceğim?

Sürekli burada bu paylaşımları görüyorum. Aldatan kadın öldürülmüş vs. diye. Ben kadın cinayetleri için sokakta eylem yapmış bir kadın olarak bu kadının ölümüne kadın cinayeti demem. Hiç umurumda dahi olmaz. Aldatmanın her türlüsü berbat hele ki bir kadının aldatması feci bir durum. Kadın dediğin evliyse namusuyla, ahlakıyla oturur evinde. Hiç tasvip etmiyorum ve en nefret ettiğim şeydir aldatma konusu her iki cins için de. Ölen kadının ailesi bile kızının oluşunu kabul etmemiş, kocasını aldattığı için kimsesiz mezarlığına gömülmüş. Bu duruma düşürüyor kendini işte. Oluyorsun arkandan bir ağlayanın yok, herkes bir namussuz oldu diyor. Hoş mu bu durum. Bir kadın olarak nasıl yediriyor kendine bu durumu
Aldatma konusu hakkında bende birşeyler soyleyeceğim?
Cevapla