Sürekli burada bu paylaşımları görüyorum. Aldatan kadın öldürülmüş vs. diye. Ben kadın cinayetleri için sokakta eylem yapmış bir kadın olarak bu kadının ölümüne kadın cinayeti demem. Hiç umurumda dahi olmaz. Aldatmanın her türlüsü berbat hele ki bir kadının aldatması feci bir durum. Kadın dediğin evliyse namusuyla, ahlakıyla oturur evinde. Hiç tasvip etmiyorum ve en nefret ettiğim şeydir aldatma konusu her iki cins için de. Ölen kadının ailesi bile kızının oluşunu kabul etmemiş, kocasını aldattığı için kimsesiz mezarlığına gömülmüş. Bu duruma düşürüyor kendini işte. Oluyorsun arkandan bir ağlayanın yok, herkes bir namussuz oldu diyor. Hoş mu bu durum. Bir kadın olarak nasıl yediriyor kendine bu durumu
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer