18 gü

Cok şanssızım hic kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım?

Lisede b.. muamelesi gördüm, 4 yıl dışlandım, şimdi dershanede yine dışlanıyorum. Fakir değilim, çirkin değilim, bana niye böyle yapıyor insanlar, niye
Cok şanssızım hic kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla