19 gü

Eşim sıcaktan dolayı salonda uyumak istiyor, normal mi ben mi abartıyorum?

Bizim odamız sıcak oluyor diye eşim salonda klimayla uyuyacağım dedi, bebeğimiz var diye biz klimada uyuyamıyoruz ama eşimin benden ayrı uyuyacak olması moralimi bozdu. Ben mi fazla abartıyorum?
Eşim sıcaktan dolayı salonda uyumak istiyor, normal mi ben mi abartıyorum?
Cevapla