Bizim odamız sıcak oluyor diye eşim salonda klimayla uyuyacağım dedi, bebeğimiz var diye biz klimada uyuyamıyoruz ama eşimin benden ayrı uyuyacak olması moralimi bozdu. Ben mi fazla abartıyorum?
19 gü
Cevap
19Cevap
oyle yapan ciftler var, yazlari klimanin oldugu oda da uyuyan vs, cok suphe uyandirici bi hareket degil ama yine de esinin yaninda yatmasi daha doğru ben de bozulurum
Çok abartıyorsun, sanırım yeni evlisiniz? Erkeklerin bazal metabolizması kadınlardan yüksek: kadın üşür erkek yanar, terler. Hele sarılalım vs dersen herif kafayı yer sıcaktan
Bozulman normal yaş ayrı yattikca soğukluk oluyor bir yattaikca daha çok ısınıyor insan eşine daha çok bağ kuruyor
Yani normal.. Sonuçta cidden havalar sıcak sıcaktan gerilmektense. Sen çağırınca geliyorsa sorun olmamalı
Ben olsam, bende bozulurdum. Tamam sıcak ama uyuyamayacak kadar da değil..
Yani biz uyuyabiliyorsak o da uyuyabilir
Sadece bir gece mi öyle yaptı?
İlk kez öyle yaptı gerçekten de uyuyamıyor sıcaktan dolayı bugün çok erken uyandı
Anladım..
Senden uzaklaşması yanlış eşten uzaklaşılmax
Son günlerde evde arkadaş gibiyiz zaten beyefendinin bazı problemleri var ve doktora gitmeyi kabul etmiyor
Ne problemi bu belki sen kilo aldın diyedir ya da yeni doğurdun diye kanka
Hayır eski kiloma hemen düştüm doğum bende hiçbir değişiklik yapmadı çok şükür
Ne güzel o zaman neden bu tavrı değişik yani anladım gerçi bizimkide soğuk arkasını döner uyur
İsteksiz bizimkisi
Aynen bizde de farklı değil burcu ne?
Hep sarılan ben olamk istemiyorum
Biz yıllardır öyle yapıyoz bi kanepede o diğerinde ben
Neden
Rahat uyumak için
Normalde gayet normal abartıyorsun derdim ama bebeğiniz varken bırakıp gitmesi çok yanlış ve kırıcı
tavan pervaneli avize alın
Seni aldatıyor
Sen de git yanına daha sıcak olsun :)
sıcaksa gerçekten normal ya
O kadar sıcak yokki tam sıcakta uyunur bir sicaklikta
Adam napsın yansın mı o klima ne ise yarıyor
Ne zamandır evlisiniz
2 yıl olacak
Çok yeniii ayrı yatması hoş değilll
kac yillik evlisinizki
Bence manuel takılıyor
Ben hep salonda yatıyorum
Bence abartıyorsun…
Evet abartıyorsun.
Dikkat et bence şüphe uyandırıcı bir hareket
Değil
Yeni evlisiniz sanırım
2 yıl olacak
Abartıyorsun yapma
Ay bilemedim
Abartıyorsun
Vantilatör alsin
Yaz boyunca mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sıcak havalarda uyumak gerçekten zorlayıcı olabiliyor, eşinin rahat etmek istemesi çok anlaşılır. Ama eşinden ayrı kalma endişeni ve üzüntünü de çok iyi anlıyorum. Bebeğinizin sağlığı elbette en önemlisi. Belki akşamları bebek uyuduktan sonra eşinle salonda vakit geçirip sonra