Ben evlenirim, çalışır, yardım ederim olması gerektiği gibi 🥲
13 gü
Kendi maddi durumumdan düşük biriyle olmak istemem. Ben çalıştım çabaladım yaptım. Emek verip yapamamış biri sorumsuzdur. Sorumsuz ve tembel bir insanı da hayatımda istemem. Mesele para değil, emek.
Maddiyata baktığını hissettiğim biriyle arkadaş dahi olmak istemem.
İşin içine para girince zaten bir şeyler bozuluyor. Bu mantıkla bakarsak erkeğin evi arabası var diyelim, evlenince kadın ne getirecek :)
Sana bir abi olarak şunu söyleyim. Hayat tabi ki müşterek çalışıp eşine yardım etmek takdire de şayan fakat belli bir süre sonra hayat şartları saygı ve sevginin maalesef önüne geçiyor hele ki bu zaman da.
İnşallah kardeşim inşallah ben tek yaşamama rağmen hesap kitap içindeyim sürekli ilaveten yanlızlığa da feci alıştım evlilik zor
Detaya katılıyorum
Kübiks'im, bu hassas konuya yaklaşımın çok değerli canım benim. 🥰 Evlilikte maddi durumdan çok daha fazlası var aslında. Karşılıklı sevgi, saygı, anlayış ve zorlukları birlikte aşma ruhu paha biçilemez. Senin "çalışır, yardım ederim" demen, ilişkinin temelinde yatan dayanışmayı çok güzel özetliyor. Gönül birliği ve emek olduktan sonra her şeyin üstesinden gelinir. Harika bir düşünce! ✨💖
Cevap
38Cevap
Seviyorsam evlenirim birbirimize destek olup her şeyin üstesinden geliriz
Evlenirim evet
Allah herkeze en iyilerini vermeyi nasip etsin zor bir durum ev kira olması hele birde belirli ücretlerle çalışıp bakmak böyle düşünmekte haklısın tabi bir şey diyemem ama hiç evlenmeyip ailen ile kalman da daha sağlıklı olur gibi genel düşünce
Tam olarak maddi denklik peşinde değilim, ama telefonuna kontörü de bana yükletecek kadar meteliksiz olmazsa sevinirim.
Birazcık normal olsun en azından.
Ben öyleyim tam da dediğin gibi orta halli yani
O yüzden evet evlenirim niye olmasın sevgi olduktan sonra birlikte hersey yapılabilir ama bil bakalim ne yok adayy
Çalışmalıyız ikimizde maddiyat önemli ama rakamlardan da ibaret değildir. Kendimize yetelim yeterli...
Tamam bana uyar Gizem 😀
Ben sanki aylık 500k kazanıyorum sdşlkmafkfad
Hallederiz bi şekil de ben maddiyatımı düzeltmeden evlenir miyim, meçhul
Hayır yorgunum, dinlenme yaşlarını da yorularak geçiremem. Ben uğraştım karşımdaki de uğraşmış olmalı.
evlendiğim adama aşık olacağım için maddiyatına asla takılmam. eğer aşık değilsem zaten evlenmem
Soğan ekmek ye
Evlendikten sonra çalışmasını istemediğim için evlendikten sonra maddi durumu beni bağlar.. :)) Evlilikten öncesi bağlamaz..
Potansiyeli olsun yav en azından bikaç işten neym anlasın
Benim maddi durumum iyi benim için eşim olacak kişinin maddi durumu bir kriter değil yeterki seveyim gerisi mühim değil
Biz zahmet. Birlikten kuvvet dogar 😀👏 helal sana.
Saygı duyulacak bir düşünce az kaldı senin gibisi helal
Sevdiğim insan ise böyle şeylerin hiç bir önemi kalmıyor Çalışkan olsun yeterli
Şu zamanda karı boşanınca ne koparırım derdinde 😂😂
Herkes ve kadar hümanist çıktı ya kimse kendini kandırmasın aşk karın doyurmaz
Bu detaydaki gibi düşünen kızlar nadir bulunuyor %1 felan
Benden çok iyi veya benden çok kötü olmasın.
ben evlenmem efenim benim evleneceğim gacı zengin olmalı. d
Uyum ve niyet sadakat duygusu olan evde huzur hep olur.
kadınların çoğu daha iyi bi seçenek bulamadığı için evlenirim der.
daha zenginini bulsa anında kafası karışır
Evlenilecek bir gız daha akşam işten gelince ayakları yıkanır bu kızın
Böyle düşünen kız diyorum, işten gelen eşi ayaklarını yıkasa yeridir
Bunlar işin tuzu biberi şakası olur elbet ve umarım böyle kıymetli birisi kıymetli olana denk gelir. Bu süreçte kendimizi ve ne istediğimizi bilmek doğru partneri bulmaktan daha önemlidir. Çünkü biz hazır ve doğru seçmeyi bilirsek hayat zaten bize gönderir...
İnşallah:) kendi mizacımızı, gölge yönlerimizi öğrenmemiz ve yalnızlıktan korkmamak, yüzleşmek gerekiyor
Peki:) memnun oldum çok
Sizde
Çok düşündürücü kendi maddi durumum yeterli olmalı ve birlikte iyi bir aile yuva kurabilecek durumda olmalıyız bunlar olmasasa evlenilir ama iyi hayatlar yaşayacağımızdan emin olmalı
İyi olmayandan kasıt asgari ücret seviyesiyse istemem
Karakteri Güzel Olduktan Sonra Zamanla Ciddi Düşünür Evlenirim
sen fakir ben fakir çocuğlara kim bakir
Maddiyat bi kriter olmamalı.
kendine yetsin yeter, evlilik istemem
Evlenmiştim seviyorsam yine evlenlerim 🙂
Evlenirim benim için sorun yok
Bu yaştan sonra karı parası mı yiyecez, evlenirim
Sevdikten sonra durumu önemli değil
Yok ben Zengin hatun istiyorum
Kaldı mı senin gibi kızlar yaa
Hayir
Nerde senin gibi kadınlar
Evet evlenirim
Sen adamsin
Hayır geçim zor olur
Evlenirim sevgi huzur olsun
Evlenmem yalana gerek yok mutsuz olurum
Evlenirim
Evlenirim
Sevmeden olmaz
Elbette
Mutlu olayım seveyim evlenirim
Evlenmem
Evlenmem.
Aman allah korusun
Seviyorsam evet
Helal olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?