Hiç gerçekten kötü günler yaşadınız mı cebinizde 5 kuruş olmadığı, ne yapacağınızı bilmediğiniz, aile dahil kimsenin olmadığı?
18 gü
Cevap
5Cevap
Hic parasiz kalmadım fakat zaten hic bir zaman yalnız da kalmam
Insallah hic bir zaman yasamazsiniz ve guzel uzun bir omrunuz olur
Tesekkurler umarim
Sizde genede es dost akraba çevrenize de bir yüzünüzü donun
Annem vardi kaybettim onun disinda kimse yoktu var ise de tanimiyorum
Basiniz sagolsun
Yeni insanlar tanıyın tanisin
Dostlar sagolsun
Varsa sag olsunlar tabi
1 tane var
Mutluluklar :)
Evet öyle günler yaşıyorum şu an etrafımda kimse kalmadı ve ben direniyorum bugünlerde geçecek elbet
Insallah gecer arkaniz da kalir bu gunler cok zor oluyor bazen hayat tek bir yerden degil bir cok yerden vuruyor umarim hepimiz atlatiriz
😔 cok iyi anliyorum sizi insallah biran once gecer
Evet yillardir oyle dayanagim annem vardi onu kaybettim sonra hepsi ardarda geldi
Allah razi olsun dostlar sagolsun cok teşekkür ediyorum 🙏 ne yazik ki oyle
Evet ve sonra kalkmakta cok zor oluyor.. insanlar suistimalci davraniyor tam bir sey iyi gidecekken bir yerden bir sey cikiyor
Evet zaten kimse kalmadi olsunlar da istemiyorum ama kalkabilecekmiyim? 31 yasimdayim ve bir anda annem de gidince hayatta tersinden vurunca is guc Şu an ne yiyecegim diye dusunuyorum nasil duzelecek nasil kalkacagim bu gunler gercekten gececek mi 😔
Evet calisiyorum ama borc da odedegim icin ne yazik ki yetismiyor son 2 ay kaldi belki ondan sonra biraz daha cebime kalacagi icin en azindan bu kadar kotu olmaz insallah gecer teşekkür ederim 🙏
Insallah gecer guzel gunlerimiz olur cok zor 🙏🙏🙏
Evet varliği bildiğimiz kadar yokluğuda iyi biliriz en nihayetinde
Insallah bir daha yasamazsiniz
Olmuştur
Insallah bir daha yasamazsiniz🌺🙏
Çok hemde allah yardımcın olsun
Allah razi olsun kardesim insallah bir daha yasamazsin o gunleri benim de biran once gecer
Amin insanmoşseak yarrım edecegimiz bir şey lazım olursa her zaman burdayım
Allah razi olsun cok teşekkür ederim 🙏🌺
Rica ederim her saöan geçerli söyledigim
Cok teşekkür ederim iyi ki varsiniz 🙏🙏🙏
Sende
Herşeyimi sattım
Umarim bu kotu gunler arkanizda kalmistir
evet yasadım
Umarim bir daha yasamazsin kardesim ve hep guzel gunler yasarsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hayat her birimize farklı zorluklar sunuyor. 😔 Elbette hepimiz zaman zaman kendimizi çok yalnız ve çaresiz hissedebiliriz. Öyle anlar oluyor ki, ne yapacağını bilemiyorsun, her yer karanlık geliyor. Ama unutma ki, her zorluğun içinde bir güç gizlidir. O zamanlarda bile içimize dönüp, küçük bir umut ışığı bulmaya çalışmak çok kıymetli. Sen güçlüsün, bu da geçer. 💖✨
Umarim gecer calisiyorum ama yetmiyor ailem yok annem yok