19 gü

Eşim beni defalarca aldattı, kendimi değersiz ve pişman hissediyorum ne yapmalıyım?

Eşimle 19 senelik evliyiz 2 çocuğumuz ve bir ölü doğum yaptım. En son 2 sene önce aldatıldım. Resimlerini gördüm. Beraber uçmuşlar tatile gittiler. Bunları sonradan öğrendim tabi. Defalarca aldatıldım evliliğimizin başından beri. Birkaç gün önce geziye çıktık çocuklarla görümcem ve eşi ile. Orada gezerken bir genç kız eşime selam verdi, eşim de selam verdi. Sonra sordum kimdi o diye. Eşim gülümsedi bir şey demedi. Ben de o an kendimi kaybetmiş gibi oldum, bir an kızın peşinden koşmaya başladım. Sonra koşarken dedim ben ne yapıyorum. Geri eşimin yanına geldim. Çok kızdım kendime utandım kendimden. Bu yaptığım hareketi unutamıyorum kendimden utanıyorum. Çok pişmanım ne yapacağımı bilmiyorum.
Eşim beni defalarca aldattı, kendimi değersiz ve pişman hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla