Eşimle 19 senelik evliyiz 2 çocuğumuz ve bir ölü doğum yaptım. En son 2 sene önce aldatıldım. Resimlerini gördüm. Beraber uçmuşlar tatile gittiler. Bunları sonradan öğrendim tabi. Defalarca aldatıldım evliliğimizin başından beri. Birkaç gün önce geziye çıktık çocuklarla görümcem ve eşi ile. Orada gezerken bir genç kız eşime selam verdi, eşim de selam verdi. Sonra sordum kimdi o diye. Eşim gülümsedi bir şey demedi. Ben de o an kendimi kaybetmiş gibi oldum, bir an kızın peşinden koşmaya başladım. Sonra koşarken dedim ben ne yapıyorum. Geri eşimin yanına geldim. Çok kızdım kendime utandım kendimden. Bu yaptığım hareketi unutamıyorum kendimden utanıyorum. Çok pişmanım ne yapacağımı bilmiyorum.
19 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer