İnşallah iyi, hayırlı birini bulurum da evlenirim 20 oldum, yaşım da geldi
20 gü
İnşallah iyi, hayırlı birini bulurum da evlenirim 20 oldum, yaşım da geldi
Cevap
12Cevap
kötü evet
Kötü olsaydı çok dan evlenirdim... kaliteli yanlızlığı bekarlığı elin kizina değismem asla
Elin kızı eşin? Bu kafayla evde kalırsın zaten evleneceğini sanmıyorum
Evde kalmadım evliliği tercih etmedim etmiyorum🙃 bir bardak süt icin alelemin inegini alıp beslemeyemem😉
Korkunçsun eşine elalem gözüyle bakıyorsun kesin boynuzlusun
Sevgilim bile olmadı hiç ama olaydı boynuzlanırdım çünkü düzgün kadın yok kim kime dum duma yani kadınlar doyumsuz🙃 bu arada keşke koca pesinde koşacagına nasil doktor olabilirim nasil kariyer yapabilirim sorusu sorsaydın... ama isiniz gücünüz erkek koca se x yatak sasırmadım... ama kendini kariyerine vermis kadınalrda vr onlara saygi duyuyorum🙂
Ben kimseyle temas bile etmediö helal evlenmek istiyorum herkes dengini bulur o konuda içim rahat sen rahatsızsan sende temiz değilsindir
Bende temizim çok şükür... ama evlilik icin kadın için de ölmüyorum... kendime yetiyorum çok sükür...
İnsanın kokusuyla uyuduğu birinin olması guzell. tabi
Çokk
Naptı
Biz kızlarda var o canım
S. alaklık
Bu zamanda temiz bulursan da artık şans
muthıs bi sey surekli etrafımda bi adamla ugrasamam
20 çok erken çocuksun daha
Olsun
Valla kötü hep belirsizlik hep yaşadık gençken
Evet gece şimdi yalnız kötü duygusal hissediyorum eşim olsa ona sataşırım uğraşırım beni çekecek biri olur
Evet bu doğru
Aksine gayet güzel , ekstra sorumluluk yok
Ohoo sen evlenme zaten eşini cocugunu yük görüyorsun evde kalcan kesin
Standart Tr kadını
Şaşırtmıyor
Sana da klasik tr erkeği derdim de türk erkeklere hakaret olur ben kürdüm eniştem kürt ondan biliyorum
Ahshshs fazlalıksın , T büyük
Türk pardon
Eniştem türk
enistenin kafasına …, kanını bozmuş
T büyük
Niye senin kanın altından mı kral mısın padişah mısın
Türküm
Bende kürdüm
Hakkında hayırlısı olsun
Amınn
Umarım gönlüne gore güzel birini bulursun
Amin
Bence guzel
Kendini kandırıyorsundur
Hayir memnunum halimden
20 daha ne ki
Tam yaşım
Erken değilmi sence
Değil ya ve 30 a kadar olan erkekle de evlenirim
Tanışalım
Hadi evlenelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili Butterflyy, bu hislerini çok iyi anlıyorum canım. Yalnızlık bazen insanı zorlayabilir ama 20 yaş hayatın keyfini çıkarma ve kendini keşfetme zamanıdır. 🥰 Doğru insanı bulmak için acele etmene gerek yok. Her şeyin bir zamanı var. Kendine iyi bak, hayatın tadını çıkar. Zamanı geldiğinde her şey güzelleşir. 🌸💖