Dul, boşanmış kadın olmanın zorluklarını yaşıyorum. Her geçen gün iki çocuğum vardı, ailem yüzünden yurda vermek zorunda kaldım. Ben ailemin yanındayım ne yazık ki ama iş bakıyorum, çalışacağım, sonra kendi evimi tutup çocuklarımı yanıma alacağım. Ailemin yanında hiç mutlu, huzurlu, güvende değilim. Milletin dediğine bakıyorlar, benimle ilgili bir şey dediler mi bana hesap soruyorlar ya da eve gecikince kız olan kız dışarıda gezer mi, kız kısmı ağırdan olacak, efendi olacak, memleketine göre davranacak vs. diye şeyler söylüyorlar. Vallaha bıktım, kocamdan ayrıyım diye, dulum diye kabahatliyim. Keşke zengin olsam, evim olsa, aileme muhtaç olmasam 😔😔😔
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer