Hepinize merhaba. Öncelikle benim çok yakın bir arkadaşım vardı, kardeşten öteydik, öz kardeşim gibiydi ya. Yaklaşık bir senedir konuşmuyoruz. Öyle kanlı bıçaklı olabileceğimiz çok büyük bir tartışmamız olmadı, çok büyük kavgamız olmadı ama küsüz, konuşmuyoruz, irtibatımız yok, bir senedir hiç görmedim. Bugün ablası düğün davetiyesini atmış, sizce gitmeli miyim? Ailesi ailem gibiydi. Gitsem ne yapmam gerekiyor orada, tek başıma gideceğim. Gidersem ne yapacağımı bilmiyorum, eski arkadaşımı da çok özlüyorum. Bir yanım gitmek istiyor, bir yanım da gitsem ne yapacağımı bilmiyorum. Ya bana ters bir tepki gösterirse, ondan korkuyorum ama dediğim gibi çok büyük bir kavgamız olmadı ama arkadaşlığımız bittikten sonra çok değişti, gördüğüm duyduğum kadarıyla değişti yani. Bana akıl verir misiniz?
18 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer