14 gü

Bana fikir verebilir misiniz?

Babam baskıcı, kısıtlayıcı, yobaz, narsist ve otoriter biri.

Ayrı eve çıkmama izin vermiyor, yalnız yaşamama izin vermiyor, başımı açmama da izin vermiyor. 14 yıldır zorla kapanıyorum.

Bana tek dediği, burada benimle yaşıyorsan böyle yaşamak zorundasın. Evlendikten sonra istediğini yap ama evlenmeden hiçbirini yapamazsın diyor (baş açmak, arkadaşlarla gezmek ve ayrı evde yalnız yaşamak).

Okudum, param da oldu ama bir avukat, bir kanun bile bu adamı benden uzak tutamadı, tutamıyor, hâlâ 24 yaşımda bu adama maruz kalmaya devam ediyorum. Ettiğim kavgalar hiçbir işe yaramıyor, çözmüyor.

Psikoloğa anlatıyorum, sadece dinliyor, avukat kurtaramıyor, çıkış yolu bulamıyorum.

Bir fikir, bir çözüm yolu istiyorum.
Bana fikir verebilir misiniz?
Cevapla