Bana bi fikir verir misiniz?

Hamile birisini merdivenlerden itip de bebeğinin düşmesine sebep olmak suç diye biliyorum. Ama hastane kayıtlarına darp olarak geçmediği için ispatlayamıyorum. Ses kaydı, kamera kaydı falan yasak diyorlardi. Kamera kaydını polise götursem işe yarar mı?
Bana bi fikir verir misiniz?
Cevapla