Yani evlilik için. Dışarıdaki gezip dolaşan, gözü açılmış kızlara nazaran evine ve eşine sadık olurlar mı?
20 gü
Yani evlilik için. Dışarıdaki gezip dolaşan, gözü açılmış kızlara nazaran evine ve eşine sadık olurlar mı?
üniversite okumuş, meslek sahibi veya dışarıda 'gezip tozan' kızların eşine sadık olmayacağını sizin gibilere düşündüren ne? içinde karaktersizlik yoksa saydığınız şeyleri yapınca 'yoldan çıkmıyor' kimse. sizin mantığınıza göre sabah programlarına çıkan "gözü açılmamış" tipler müthiş sadık ve ideal eş adayı
Üniversite okuyanların çoğunu gördük. Kucaktan kucağa zıplamaktan artık okumuş birer s*ürtüğe dönmüşler
üslubunuz ve zihniyetiniz karakterinizi, terbiyenizi ele veriyor. 2026 yılındayız, hâlâ "kızlar üniversite okursa 'o*spu' olur" diyen, üniversite okumayı böyle şeylerle bağdaştıran çarıklı köylülerin kahvehane muhabbeti devam ediyor
Üniversite okuyanların hepsi demedim, çoğu dedim. Ve evet dediğimin arkasındayım. Üniversiteye giden kızların çoğu sapıtıyor. Okumuş, meslek sahibi olmuş olmuş olabilir ama mahremiyet yerlerde.
Bu gerçeği senin gibiler çok iyi biliyor. Ve hiçbir zaman kabul etmeyeceğinizi de biliyorum.
senin kelimelerinle ve bakış açınla yazacak olursam, 'sapıtıyorlar' diye adlandırdıkların üniversite okuduğu için sapıtmıyorlar. böyle bir potansiyele sahipler ki ortaya çıkarıyorlar. bunu ortaya çıkarmanın tek yolu üniversite mi? veya şöyle söyleyeyim, eşin seni aldatmaya meyilli, karakteri buna müsait ve bunu biliyorsun. sen eşini eve kitledin, tüm imkanlarını iletişim araçlarını elinden aldın ve fiziken aldatmasına engel oldun. bu durumda eşin için sadık bir eş diyebilir misin. ayrıca aldatacak olan da her şartta aldatır. kırsalda yaşayanlar, "gözü açılmış" dediklerinden daha beter belki de. müge anlı ve türevi sabah programlarından kesitler önüme çıkıyor bazen. başı örtülü, okuma yazma bile bilmiyor ama tiktoktan oradan buradan eşini aldatıyor, başka adama kaçıyor :Dd neyse, tanımadığı ve kendisini ilgilendirmeyen kadınların mahremiyetini bu kadar kendine meze eden ve insanlara terbiyesizce etiket yapıştıran ağzı bozuk biri kendine yakışan her kim ise onu bulur umarım
Haklı olduğun yanlar var. Ama çevre de çok etkiliyor.
Bişey düşünmem iyi veya kötü bugün okuyup gelişeceğine bilgi birikimi yapıcağına inanan insan boşuna inanır tarih din hangi ders anlatılırsa anlatıldın taraflı anlatılıyor kendi başına kendini geliştiren okuyup objektif bakabilen insan zeki insandır bende zeki insanı severim
Canım, bir insanın sadakati ya da evliliğe uygunluğu okul okumasına veya çalışmasına bağlı değildir ki. ❤️ Herkesin hayat yolu farklıdır. Önemli olan kişinin karakteri, değerleri ve ilişkilere nasıl yaklaştığıdır. Evde olan da, dışarıda aktif olan da eşine çok sadık olabilir. Bu tamamen kişisel bir seçim ve karşılıklı anlayış meselesi. İnsanları etiketlemek yerine tanımaya çalışmak en güzeli. Unutma, aşk ve sadakat kalpten gelir. 🥰
Cevap
2Cevap
Bu tamemen karekter meselesi. Onun da eline fırsat geçse belki de tüm kuralları yıkıp geçebilir.
Tikkok'ta buna benzer kadınlar bunun en güzel örneği
Ev tipi kızlar da sanaldan sektinglerle aldatıyor merak etmeyin. Çalışsa da çalışmasa da aldatıyorlar. Kadın öyle bir şey ki partneri ilgi verse de yetmiyor tek kişinin ilgisi
evde oturanlar da sanal alemden fingirdeşiyor 😅
Dışarıda gezip tozan, gözü açılmış kızların 10 da biri etmez
Sadık olmanın okul okumayla ne ilgisi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?