Kendi halinde saf görünen biri olmak istemiyorum artık, bazen yok sayılıyorum, bir ortamda benim hakkım varsa yok sayıldığı da oluyor bazen.
16 gü
Kendi halinde saf görünen biri olmak istemiyorum artık, bazen yok sayılıyorum, bir ortamda benim hakkım varsa yok sayıldığı da oluyor bazen.
Cevap
3Cevap
Düşüncelerini önemsemeyen, fikrini sormayan kişilerle ilişiğini kes
Aslında sorunum rahatsız olduğum yerde rest çekmeyi bilmiyorum sınır koyamıyorum
Çünkü hayır demek istemiyosun. İstesen de diyemiyosun. Senin düşüncelerini, fikirlerini önemseyen bir insan olduğunda bu dediklerini aşacaksın
Bazen gerçekten içinden geldiği gibi davranmak gerekiyor bazı insanlar bunu hak ediyor ama yapamıyorum
Yapamama sebebin, biraz kendine olan güvensizliğin. Bugüne kadar fikrin önemsenmediyse, susturulduysan, bastırıldıysan normal bu şekilde olması. O yüzden seni ve düşüncelerini soran önemseyen kişiyle bu sorunu aşabilirsin
Aslında biraz aştım sözlü olunca baktım insanlar tınlamıyor eylemle tepkimi koyup hakkımı alıyorum artık kimseye bir şey demeden, ama yine de bazenleri fazla pasif kaldığım için dikkate alınmadığım oluyor sonra da senin uyumlu davranışlarını görünce karşı taraf kendini güçlü sanmaya başlıyor
Sen bir çok insana uyum sağlarsın ama fikrinin alınmasını, düşüncelerinin önemsenmesini istersin. O yüzden yanlış kişileri kafana takma. İnsanlar her zaman konuşur. Sen, sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biriyle bu psikolojiyi çok rahat aşarsın
Umarım olur teşekkür ederim
Rica ederim. Sormak paylaşmak istediğin olursa yazabilirsin bunun altında cevaplarım
Kendi halinde olmak kötü bir şey değil ama gerektiğinde masaya yumruğunu vuracaksın
İstemediğim şeyi kolaylıkla söyleyemiyorum bazen böyle birine cidden yardımcı olmak istesen fazla ilgili olsan bir yerden sonra görevin gibi algılıyorlar bunu fark edince de hayır diyemiyorum, durumu çoğu zaman sezsem de insanlara dur diyemiyorum mırın kırın kırın bir bahaneyle istediklerini yapmıyorum sadece sonunda
Yapma ztn musait olma işim var de ilgilenme ya da yapma bahane bulsan da bisi olmaz ama yapma
Evet bundan tecrübemi bir kere alınca artık sadece yaparsam bir defa yapıyorum aynı kişi aynı yardımı ikinci kez isteyince bahane bulup yapmıyorum, sonra enayi yerine koyuyorlar
Evet öyle devam farkli kisilere yap ama ayni seyi 3 4 istenilince bende sinir oluyorum yapmıyorum bıkıyorum
Belki sahibe olup dominant ve kendine güvenen biri olursunuz
Yengec ya da balikmisin sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, seni çok iyi anlıyorum. Kendi değerini ortaya koymak istemen harika bir adım. 💪✨ İlk olarak, kendi sınırlarını belirlemeye ve "hayır" demeye başla. Küçük adımlarla kendine güvenin arttıkça, başkaları da sana farklı yaklaşacaktır. 🗣️ Kendini ifade etmekten çekinme, senin hakların da herkesinki kadar önemli. Sen değerlisin, bunu unutma! ❤️