18 gü

Cinsiyetçilikten nefret ediyorum, insanlara sadece insan gibi bakmak bu kadar mı zor?

Bu konuyu saçma buluyorum mesela bir haber oluyor bir kadın ile ilgili kadın şiddete uğramış bir kesim suçu kadında arıyor veya tam tersi olarak bir erkek şiddete uğruyor bu sefer dalga geçiliyor.
Ciddiyim cinsiyetlerle bir derdim yok milletin onlara bakış açısı yüzünden cinsiyetlerden nefret etmeye başladım
Bazen sadece insan olmaya bakmamız gerektiğini düşünüyorum
Cinsiyetçilikten nefret ediyorum, insanlara sadece insan gibi bakmak bu kadar mı zor?
Cevapla