Karşı cinsten nefret ediyorum, bu neden diğer kişilere batıyor?

Merhabalar ben karşı cinsten nefret ediyorum. Gerçekten tahammül bile edemiyorum, iğrençler. Bu özelliğimi davranışlarımla da belli ediyorum illaki. Bu özelliğimi gören hemcinslerim bile benim yanımdan uzaklaştı. Başkalarını ne ilgilendirir benim ne düşündüğüm. Sokakta, otobüste sevgili olan bir çift bile gördüğümde öfkeden kuduruyorum. Onların kafalarına yumruk atmak isterim. Beni neden hemcinslerim olduğum gibi kabul etmiyorlar?

Karşı cinsten nefret ediyorum, bu neden diğer kişilere batıyor?
Cevapla