16 gü

Hem arkadaş edinmek istiyorum hemde yapamıyorum sizdede öyle mi?

Hem arkadaş edinmek istiyorum hem de yapamıyorum sizde de öyle mi? yani edinmeye çalışıyorum ama ben hep yalnız biriydim utangaç sevilmeyen bu duruma alıştığım için olmuyor galiba biriyle konuşuyorum diğer gün konuşasım gelmiyor o yüzden de kalıcı arkadaş edinemiyorum hemen sıkılıyorum ne yapacağım bilmiyorum hem istiyorum hem de olmuyor sıkılıyorum konuşasım gelmiyor sizce bu yalnızlığa alıştığım için mi böyle

Hem arkadaş edinmek istiyorum hemde yapamıyorum sizdede öyle mi?
Cevapla