Ben aile hayatından dolayı sürekli 2 senede 1 yer değiştiren biriydik ama artık belli bir yer oldu ve kaldık lisede ortalardan beri aynı şehirdeyim ama kime adım atsam hep altında kötü şeyler aradı. Bundan dolayı lisede arkadaş edinmekten vazgeçtim. Üniverste zamanında edindim ama az oldu pandemiden dolayı eve kapandık şimdi bir işde çalııyom ve ordakinler benim yaşıtlarım olmasına rağmen bana ellerinden gelse zorbalık yapacaklarmış gibi geliyor. İnsanlar neden böyle dışlamayı seviyor. neden size bir şans vermiyor? :(
Ekstradan ailevi sorunlar yaşadım uzun zamandır ve kimseye güvenim klamadı gibi. İlk başta biraz açıyom kendimi sonra kötü bişey demişim gibi konuşulunca demez olaydım diyordum vs.
Bana bir fikir verin ne yapabilirim.
nasıl kendime bir ortama katılabilirim ya da oluşturabilirim.
Ekstradan ailevi sorunlar yaşadım uzun zamandır ve kimseye güvenim klamadı gibi. İlk başta biraz açıyom kendimi sonra kötü bişey demişim gibi konuşulunca demez olaydım diyordum vs.
Bana bir fikir verin ne yapabilirim.
nasıl kendime bir ortama katılabilirim ya da oluşturabilirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer