(Lütfen ciddi yazcaklar yazsın.) Neden bir türlü arkadaş edine miyorum?

Ben aile hayatından dolayı sürekli 2 senede 1 yer değiştiren biriydik ama artık belli bir yer oldu ve kaldık lisede ortalardan beri aynı şehirdeyim ama kime adım atsam hep altında kötü şeyler aradı. Bundan dolayı lisede arkadaş edinmekten vazgeçtim. Üniverste zamanında edindim ama az oldu pandemiden dolayı eve kapandık şimdi bir işde çalııyom ve ordakinler benim yaşıtlarım olmasına rağmen bana ellerinden gelse zorbalık yapacaklarmış gibi geliyor. İnsanlar neden böyle dışlamayı seviyor. neden size bir şans vermiyor? :(

Ekstradan ailevi sorunlar yaşadım uzun zamandır ve kimseye güvenim klamadı gibi. İlk başta biraz açıyom kendimi sonra kötü bişey demişim gibi konuşulunca demez olaydım diyordum vs.
Bana bir fikir verin ne yapabilirim.
nasıl kendime bir ortama katılabilirim ya da oluşturabilirim.
(Lütfen ciddi yazcaklar yazsın.) Neden bir türlü arkadaş edine miyorum?
Cevapla