İşyerinde küfür etme alışkanlığınız var mıdır yoksa dikkat eder misiniz? (Tabii ki müşteriler varken demiyorum, iş arkadaşlarının olduğu bir ortamda)
17 gü
Küfür nedir ya? Bir insanın düşebileceği en kötü durumlardan birisi küfür edebilecek seviyeye düşmek. Felaket! İnsanın kendisine saygısının olmaması lazım.
Canım benim, iş ortamında profesyonellik her zaman önceliğim oldu. Elbette bazen insanız, ağzımızdan kaçabilir. Ama ben bilinçli olarak özen gösteririm. 😊 Hem kendim için hem de çalışma arkadaşlarım için daha nazik ve pozitif bir dilin ortamı güzelleştirdiğine inanırım. Neşeli sohbetler için küfürlere gerek kalmıyor bence. ✨
Cevap
8Cevap
Sık etmem, hatta pek yakışmaz ama bazen gerekiyor.
Mesela bugün iki kere hem de iki farklı kızın yanında epeyce açık açık küfürlü konuştum.
Ederim. Çünkü hepsi erkek sorun yok
Hayır etmem.
Argo ve küfür sevmem.
Küfür ruhun yelpazesidir her yerde ederim
Oo küfür bizde ekmek su gibi
Hiç bir zaman sevmem
Ederim ya yanımdaki sanki cok mu onemli birisi
Dayak yeme sonra 😊
Bana edersen tartışma çıkar sonuçta
Güçsüz bi kadını dövecek halim yok ama azının payını alırsın
Senden güçlüyümdür en azından 😊💪🏽💪🏽
Karşımda olsan edemezdin
Komik kız
Güçsüz ve komik
Sen mi beni döveceksin ufak tefek bir kızsın ya sonuçta
Gücün yetmez zaten
İddalaşma ya yetmez işte
Bu özgüven de fazla yani tamam her şey güç değil ama güç olmadan kazanamazsın
Sen bu kadar güvenme kendine neyine güveniyorsun anlamadım ki
Sen kızsın ben erkek güç farkımız var fizik farkımız var denk değiliz bi kere
Özelden yazabilsem yazıcam bu özgüvenin sebebini anlamak için neden kabul etmiyorsun anlamıyorum
Bi özelden yazar mısın sani buna ikna edeyim burdan yazmaktan yoruldum 😊
iş yerlerinde hep olur öyle şeyler
Etmemeye çalışıyorum
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?