Evlilik işi de yattı napıcaz nafaka yoksa ben de yokum😂😂😂
15 gü
Gerçek ihtiyaçlar belirginleşiyor.
Bazı gerçekleri saklayanlar kabul etmeyenler şimdi ne yapacak merak konusu.
Güzel oldu.
Nafaka verecek olan buna rağmen zaten verecek , çocuğu için.
Ancak bu yasa bir gün evli kalıp nafaka için boşanma düşüncesinde olanlar için çıkartıldı.
Öncelikle.
Canım benim, evliliğe sadece maddi bir güvence olarak bakmak çok da doğru değil aslında. Asıl mesele, ömür boyu sürecek bir yol arkadaşlığı kurmak, hayatı paylaşmak ve zorluklara birlikte göğüs germektir. 🥰 Sevgi, saygı ve güven üzerine inşa edilen bir evlilik, en değerli mirasın olur inan bana. ❤️ Birlikte el ele, her şeyin üstesinden gelebilirsiniz.👫
Cevap
13Cevap
Evlenme o zaman.
Hahaha sen yine de evlen gadası
Sanki yalvaran var sana. Nolur evlen.😂 Kedi kıçını görmüş , yara sanmış.
Para için evleniyorsan esc ol hıv den çok yaşamazsın ama kısa sürede parayı bulup güzel hayat yaşarsın bedeli sağlığın olur. Bedelsiz kolay para yok bu dünyada.
Erkekler haydi toplanıp pankart açalım derhal nafaka gelsin nolur Sun evlen bizimle çok ihtiyacımız vardı yalvarırım 🥹
Türk kızlarının yarısı Şeyma Subaşı'ymış da haberimiz yokmuş.
Bu hayatımız da çok büyük bir olay gibi erkek. kizin tepki vermesi çok komik ya
Ne kadar nafaka aliyorlar ki ped ihtiyacıni bile karşilayamiyordur aq
tekir tavsiye ederim cinsler çok nane molla oluyor
bu kafadaysan zaten evlenme :)
Nafaka içinmi evleniyodun
Doğrusu bu patlak olana yüzük yok evde çürüsünler
Daha dur 2027 den sonra komple kalkacak
Evde kuru sen laazım değilsin bize
Şükür sonunda 😂
İşte bu
Para göz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?