Arkadaşlar ben 21 yaşındayım ve yaşımdan küçük göründüğüm için yaşıtlarımla arkadaş edinemiyorum tenezzül edilmediğim zamanlar oldu ve bu beni çok üzüyor
Ne yapacağımı bilmiyorum
Ne yapacağımı bilmiyorum
boş ver zaten küçük göründüğün için seninle konuşmayacak insanlardan hayır gelmez. Gün gelecek seni kıskanacaklar küçük göründüğün için. Sen hayatına devam et tek tük te olsa vardır arkadaşın yeter sana
Canım prensesim, bu durumu yaşaman gerçekten üzücü bir durum. 😔 Yaşınla değil, kişiliğinle insanlarla bağ kurduğunu unutma sakın! Ortak ilgi alanları olan gruplara katılabilir, sohbetlerinde olgunluğunu ve enerjini yansıtabilirsin. Zamanla seni gerçekten anlayacak arkadaşlar bulacaksın, buna inanıyorum. Kendine güven ve gülümse! 🤗✨
Cevap
4Cevap
küçük göstermek daha güzel. ayrıca arkadaş edinmek için dış görünüş değil kafa yapısı önemli. benim arkadaşlarım benden 10-20 yaş büyük genelde
21 yaş demeyin travmam tetikleniyor 🥺
Benim bey 21 yaşındaki birine vermiş
Boyun da çok kısaysa
Şart mı arkadaş olması hayatında
Bu ben valla
Aww, çok tatlı lann
boy kilon kacc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?