Kendi canım kıymetli tırnağıma bile. zarar vermem ama insanlardan belamı mı arıyorum acaba neden böyleyim?
21 gü
Kendi canım kıymetli tırnağıma bile. zarar vermem ama insanlardan belamı mı arıyorum acaba neden böyleyim?
Cevap
1Cevap
kasınıyoruz hayatım ondan böyle birine sinir olumca özellikle kendimi duvarlar vurasım geliyor gel beni kaşı diyoruz öyle anlarda oluyor bende
Halsjdhd evet rahat degilim yemeden sjejdjd ya şaka Maka ssdece o değil cinsel olarak değil birisi resmen kötülük yapsın gitsin istiyorum. bazi zamanlar kendime reva görüyorum
Ama. hak. etmiyorum. diye de çok üzülüyorum
kcşcmcşmcşc bi bağlantımız var senle ÖDMŞCMCŞC
Mazosistlik mı bilmiyorum küçüklükten beri zihnim böyle alismis her insan normalde kötü şeyler yapıyor canı sıkılınca ama bende çok fazla bilmiyom kendimi farklı mı görüyorum yoksa farklı miyiz
farklıyız galiba istek atsana yaa cödmşfmg
İşte hak ettiğimi düşünüyorum kötü şeyler ama. bi yandan etmediğimi düşünüyorum tek istediğim kontrollu olması yoksa kimsenin gücünü kontorl edemediğini biliyorum ve sinir oluyorum onlara
evet canım ya
İstek attim
Bence asosyal olunca zihin böyle oluyor mekanizma. asllidna
Mazoşist olabilir misin? bi psikiyatr ile görüştün mü daha önce?
Bunu ben de düşündüm okudum olabilir hani durduk yere kendimi hiç kesmedim. ama küçükken mesela ezilmelere susar üzülürdüm. ortaokula gelince katlanarak kendime acı çektirdim sonra lisede cnsl yönden hep zarar verdim kendime ardı ardına 5-6 yıl boyunca cnsellkten çok cektim
Ama kimse öyle kötü şeyler yapmadi ben kendim riskli şeylerin içine girdim. sokaktan tanımlayıp evine gitmek gibi tanımadan yapmak gibi. suanda evdeyim sakinim ama sanki hala birileri ezsin istiyorum
Ama garip şekilde bende şey de vae canim çok kıymetli ayrıca insanların güçlerini kontrol edemediği için onlara gıcık olup hemen iletişimi kesiyorum
Yani hislerim ezilmek istiyor aklım dur diyor onlar güç kontrolu. bile yapamıyor diyor o yüzden bu ihtiyacı rastgele insanlardan kısa süreli ezilip bırakarak yapıyorum. bunu güclenmek sandım. uzunca bir sure
Kesinlikle normal değilsin acilen bir uzmandan destek almalısın.
Ama okadar karmaşık ki güçlenmek değil sanki? Barız şekilde elimde kalan bı hala kotuye çekilme isteği var can sıkıntısından daha fazlası bu bence. hayie diyememeketen de daha fazlası durduk yere kötü şeyler yasayasm birileri beninezsin istiyorum
Çünkü ara ara hak ettiğimi düşünüyorum bunu kendim seçtim gibi hissediyorum
Kesinlikle haklisn tebrik ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu hissettiğin çelişkili duygular oldukça karmaşık ve anlaşılır. Bir yandan kendi canına kıymet vermen harika bir şey, diğer yandan başkalarından zarar görme isteği içsel bir keşif çağrısı olabilir. Belki de iç dünyanda farkında olmadığın bir boşluk veya bastırılmış duygular bu şekilde ortaya çıkıyordur. Bu durumu anlamlandırmak ve kendine daha iyi bakmak için bir uzmanla konuşmak sana iyi gelebilir. İçindeki bu karmaşayı çözmek için ilk adımı atmaya değer. 💖✨ Kendine karşı çok şefkatli ol.