38 yaşındayım evliyim 18 yaşında kızım var asla ırkçı biri değilim her insanın iyi ve kötü niyetli olanı vardır ben buna inanırım biz Türküz batılıyız kızımın sadece doğulu Kürt ve Arap arkadaşları var daha önce doğuda kaldık ama şu an 5 yıldır batıda yaşıyoruz arkadaş çevresi konusunda buralı olan çocuklarla gerçekten bir sorun yaşıyoruz belki de buralı olmadığımız için kızım dışlanıyor Kürtler ve Araplarla bu sorunu yaşamıyoruz burada da sadece onlarla takılıyor dillerini bile konuşuyor sağ olsunlar kızımı da artık kendilerinden görüyorlar sizlere sorum şu Kürtler ve Araplar kızımı neden bu kadar seviyor olabilir bu durum bizim çok hoşumuza gidiyor asla şikayetçi değiliz sadece insanlar garipsiyor
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer