20 gü

Kürtler ve Araplar kızımı neden bu kadar seviyor, neden bu kadar sahipleniyor olabilir?

38 yaşındayım evliyim 18 yaşında kızım var asla ırkçı biri değilim her insanın iyi ve kötü niyetli olanı vardır ben buna inanırım biz Türküz batılıyız kızımın sadece doğulu Kürt ve Arap arkadaşları var daha önce doğuda kaldık ama şu an 5 yıldır batıda yaşıyoruz arkadaş çevresi konusunda buralı olan çocuklarla gerçekten bir sorun yaşıyoruz belki de buralı olmadığımız için kızım dışlanıyor Kürtler ve Araplarla bu sorunu yaşamıyoruz burada da sadece onlarla takılıyor dillerini bile konuşuyor sağ olsunlar kızımı da artık kendilerinden görüyorlar sizlere sorum şu Kürtler ve Araplar kızımı neden bu kadar seviyor olabilir bu durum bizim çok hoşumuza gidiyor asla şikayetçi değiliz sadece insanlar garipsiyor
Kürtler ve Araplar kızımı neden bu kadar seviyor, neden bu kadar sahipleniyor olabilir?
Cevapla