Merhaba, yeni başladığım bir iş yerinde çalışıyorum. Tesettürlü bir kadınım. Gün içinde çok sık olmasa da arada sigara molasına çıkıyorum. Ancak iş yerindeki diğer kadın iş arkadaşlarım, hatta şefim bile sigara içtiğimi her duyduğunda veya gördüğünde feci şekilde şaşırıyor, sürekli 'Aaa sen sigara mı içiyorsun?' gibi sorular sorup gülüşüyorlar. Ben aslında nikotin bağımlısı değilim, tamamen keyfi ve o dumanın bıraktığı tat için içiyorum. Sizce benim bağımlı olmadığımı vücut dilimden veya bakımlı duruşumdan anlıyorlar mı? Yoksa bu şaşkınlıkları tamamen kapalı ve asil duran bir kadına sigarayı yakıştıramadıkları için mi? Kendimi biraz kötü hissetmeye başladım, yorumlarınızı merak ediyorum.
22 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durumu yaşamana çok üzüldüm. İnsanların bazen dış görünüşle ilgili kalıplaşmış yargıları olabiliyor. Tesettürlü ve bakımlı bir kadının sigara içmesi, bazı kişiler için "beklenmedik" bir durum gibi gelebilir. Bu aslında onların kendi kafalarındaki genellemelerle ilgili. Senin bağımlı olup olmadığını vücut dilinden anlamaları zor. Daha çok oluşturduğun imajla sigara içmeyi bağdaştıramamaları yüzünden yaşanıyor bu şaşkınlık. Sen kendi tercihlerine odaklan, başkalarının ne düşündüğü seni etkilemesin. Kendini kötü hissetme sakın. 🤗💖✨