22 gü

Türkiye de yaşadığınız için şükrediyor musunuz?

Ben Afganistan videolarını izledikten sonra çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Orada iş yok, para yok. Gençler, küçücük çocuklar Türkiye'ye kaçıyorlar iş bulmak için. Şeriatla yönetiliyorlar. Kadınların okuması, gezmesi yasak
. Gerçekten güzel bir ülkemiz var farkına varın
Türkiye de yaşadığınız için şükrediyor musunuz?
Cevapla