22 gü

Yurttaki bi arkadaşıma bu gece acile gidicem benle gelir misin dedim gelmedi ve ben saygısız oldum sizce kim haklı?

Ne yaparsan yap izin vermiyorlar ki, yok ailem kızar saat geç oldu falan dedi. Yurttakiler de izin veriyor bu arada kadın sordu bana gelecek arkadaşın var mı diye. Neyse ben de kıza dedim ki insanlık kalmamış sende yazık. O da bana saygısızlık yapma insanlığı senden öğrenecek değilim dedi. Ben de dedim ki ben bir arkadaşım hasta olsa gece beni çağırsa giderim senden saygılı olduğum kesin dedim. Yine de üste çıktı embesil yok ben de hastaydım gelememem normal saygısızsın diye
Yurttaki bi arkadaşıma bu gece acile gidicem benle gelir misin dedim gelmedi ve ben saygısız oldum sizce kim haklı?
Cevapla