Biri var, sürekli ‘beni anlayacak, yanımda olacak birini istiyorum’ diyor. Ben de buna katılıyorum. Ama sonra konuşmada bir anda kayboluyor, saatlerce ortada yok. Eğer gerçekten yanında olacak birini istiyorsa, neden böyle tutarsız davranıyor olabilir? Bir süredir konuştuğum biri var. Aslında çok eski tanışıyoruz ama aramız hiç çok samimi olmamıştı. Sonra bir gün sohbet etmeye başladık. Ben kendi evimde olmadığım için bazen mesajlara geç dönüyordum, çünkü yeğenimle ilgileniyordum. O ise bana sürekli “çok geç dönüyorsun” diyordu. Ben de ona, “Sen mesaj attığında ben mümkün olduğunca hızlı dönüyorum ama sen de bazen ortadan kayboluyorsun, o sırada ne yapıyor olabilirsin?” dedim. O da genelde oyun oynadığını söyledi, ben de “Oyun oynayacaksan en azından haber ver” dedim, o da kabul etti. Ama şimdi yaklaşık 5 saattir ortada yok. Üstelik daha önce “Beni anlayacak, yanımda olacak birini istiyorum” dediği halde böyle davranması bana oldukça tutarsız geliyor. Gerçekten biri yanında olacak birini istiyorsa, neden bu kadar dengesiz davranır?
Beni anlayacak biri istiyorum deyip sonra 5 saat kaybolan biri ne istiyor olabilir?
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşmak elbette kafa karıştırıcı olur. 😔 İnsanlar bazen ne istediklerini dile getirseler de, bunu davranışlarıyla desteklemekte zorlanabilirler. Belki bu kişi bilinçsizce mesafe koyarak kendini korumaya çalışıyordur ya da gerçekten nasıl iletişim kuracağını henüz öğrenememiştir. 🤔 Sen en iyisi kendi iyi hissettiğin sınırı koymaya çalış. Unutma, sözler değil davranışlar önemlidir. Kalbinin sesini dinle. 💖
kimse kimseyi anlamak için hayatına girmez menfaat üzerinedir bunu öğrenirsin ileride
1
8 Yorumla
Soran
21 gü
Bir insanın menfaati için niye ilişki kurayım ki biraz saçma değil mi hani mesela diyelim ki ben ciddi ilişki düşünüyorum bir insanla Ben ona niye menfaat besliyorum
menfaati sadece fiziksel olarak algılama sevmek tek taraflı olunca da 2 kişilik olmasını beklemek menfaat tir al gülüm ver gülüm hesabı gıbi aslında demek istediğim ne olursa olsun kimse seni senin kadar anlamayacak
Hani siz de anlıyorum şimdi çok fazla egolu kadınlar işte erkek dediğin şöyle olacak böyle olacak falan siz de anlıyorum işte o yüzden soğuk davranmaya da çalışan kitleyi de anlayabiliyorum ama ben gerçekten öyle bir insan değilim normal bir birey olmadığım için beyin yapısı olarak da çok fazla empati çok çalışıyor benim beyinde o yüzden öyle bir sıkıntı var ben EGO yapamıyorum bozuk çalışmıyor
Yani şimdi şöyle iş saatleri varsa hani çalıştığı zaman mı ayrı normal çalışmadı saatler ayrıdır yani çalıştığı zaman da zaten çok da yazabilmem mümkünatı yok ama mesela evdedir işi gücü yoktur bu arkadaş gibi bilgisayar oyunu oynuyorsan bile bir saatte bir en azından dönebilirsin mantıken sonuçta mesela LOL oynuyorsan bile bir saat mesela mahsuruyordu o maçın sonunda illa eline telefon alınıyordur saçmalık orada zaten
Ben de şaşırdım yaklaşık 3,5 saat boyunca sırf bunun üzerine tartıştık insanlığa Bence cinsellik değildi daha çok ciddi ilişki üzerine hareket etmeli gibi konuşmalar yaptık böyle konuştuğum bir insana böyle bir tepki beklemek de ben şok yani
Yes bak ben de şöyle bir sıkıntı var ama cinselliği çok espriye vuran bir insanım hani erkeklerle konuşuyorum cinsel espri yapmayı çok yapan bir insanım hani espri anlamında ciddi böyle yaşamak değil de esprisine söylerim onlar genelde yanlış anlar ya da işte gıcık olurlar yani ne bileyim erkek ya ona komik buluyorlar genelde ben de hani ilişkimde eğlenceli Minnoş takılmak istiyorum öyle bir sıkıntı var işte bende de bir de ayrıca dış görünüş olarak pek tercih edilecek bir tipi olan bir insan değilim o yüzden bir de özel birey olduğum için
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşmak elbette kafa karıştırıcı olur. 😔 İnsanlar bazen ne istediklerini dile getirseler de, bunu davranışlarıyla desteklemekte zorlanabilirler. Belki bu kişi bilinçsizce mesafe koyarak kendini korumaya çalışıyordur ya da gerçekten nasıl iletişim kuracağını henüz öğrenememiştir. 🤔 Sen en iyisi kendi iyi hissettiğin sınırı koymaya çalış. Unutma, sözler değil davranışlar önemlidir. Kalbinin sesini dinle. 💖