17 gü

Hamileyken kayınvalide ve görümce ile aynı evde yaşamak normal mi, ayrı eve çıkmak mı doğru?

Kızlar ne olursa olsun 1+1 de olsa küçük bir eviniz olsun sakın kayınvalide görümce ile yaşamayın
Ben kayınvalide, görümce, kaynım, eşim, ben yaşıyoruz ve hamileyim ama görümcenin yaptıklarına sinir oluyorum, diğer yengeleri ile tartıştı korudum ben onu ama o bunu anlamadı yaptığım iyilikleri ne görümce görüyor ne kayınvalide, her şeye sorun, her şeye laf, bir susmuyorlar 36 haftalık hamileyim ve hâlâ iş yapıyorum bir de beğendiremiyorum, eşimle özel hayat veya muhabbet etmek kalmadı, odaya erken gitsek surat asılıyor, ikisi de asıyor çok sıkıldım artık doğurmak üzereyim ve laf üstüne laf ediliyor yazık günah bana da yani eşim abileri ile konuşacak ayrı ev için 1+1 de olsa evim olsun bu olaylar eşimle beni de yoruyor yani
Güncellemeler
17 gü
Hep kendi haklı hep asla karşısındaki insana laf söyletmiyorlar bende kırılmasın diye susuyorum ama bu yoruyor beni ya
Güncellemeler
17 gü
Yemek kendı yapıyor bana yaptırmıyor bu bıle zor gelıyor bana kendi evım olsun istıyorum
Hamileyken kayınvalide ve görümce ile aynı evde yaşamak normal mi, ayrı eve çıkmak mı doğru?
Cevapla