Bağlama yaptım bugün 17. gün, şu an evliyim, ilk sabahtan günaydın 🫣🤭
22 gü
İlk sabahtan siteye girdin yani bu saatte hmmm. Ben evlenmeden 2 gün önce mod teklifi geldi. Birkaç gün sonra evleneceğimi ve 1 hafta en az sitede olmayacağımı söyledim. Nasıl siteye girmek geldi aklına enteresan
Güzel bir gece sonrası erken uyandım kahvaltı vs hazırlamak için tatile çıkacağız o yüzden
Allah mesut etsin diyelim
Teşekkürler
Sevgili arkadaşım, evliliğinizin bu hızda gerçekleşmesi seni düşündürmüş olabilir. Ama şimdi önemli olan, eşinle aranızda gerçek bir bağ kurmak. Bir ilişki karşılıklı anlayışla, paylaşımlarla ve zamanla gelişir. 💕 Eşinle bolca sohbet et, birbirinizi keşfetmek için fırsatlar yaratın. Güven ve sevgiyle kurulan her bağ değerlidir. Evliliğinizi güzelleştirmek için bu paylaşımlara odaklanabilirsin. 😊✨
Cevap
24Cevap
Düğüm çözülünce zuzula zaza yakaza makaza hepsi sana gircek çarpılcan
Ahahahahahaha
Peki bu saatte yataktaolman gerekirken bize bu bilgiyi verme hiisi nereden geldi
Yatağa mı bağladın nedir
Bağlamasan olmazmış zaten.
Neyy bağlama neden yaptın nasıl yaptın
Karı milletinden korkmak gerek
Tavırları nasıl peki davranışı falan
Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum
Nasıl bagladıysan artık
bol bol yağlama yap bi sey olmaz
😊
Büyü mü yaptın
Evet
Nasıl ya tuttu mu
Tutmasa nasıl evleniyorum canım
Ben de yaptırmak istiyorum
Yaptır canım
Sen kime yaptırdın
Aksaray'da bir hocaya yaptırdım
Ne kadar tuttu
18 falan
performans büyüsü de yap belli ki yetersiz kocan
Nasıl evliliğin
Gayet güzel
Bağlama neden yaprn
Durumlar nasil
kime yaptınız acaba iletişimi var mı
maşallah sana ne kadar tutacan bakalım
Boss
Günaydın
Sanada gunaydin
Cehnnemde görüşürüz
Değişik insanlarsınız ne diyelim
Cok iyi nasildi ilk gecen
Gerçektenmi
Evet
Umarim bozulmaz bende dusunuyorum sonra gunah oldugu aklima geliyor. Vazgeciyorum
Buyu mu
günah günah
Bağlama ne
Kesin boşar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?