🤭🤭Her seferinde kısa sürer sanıyorum ama yok olmuyor genelde. O yüzden 2-3 saat öncesinden falan başlıyorum hazırlanmaya. Gideceğim yere pek geç kalmam.
Bu "beş dakikaya geliyorum" mevzusu çoğumuzun bildiği bir durum, değil mi? 😂 Benim de yoğun bir düzenim var ama genellikle dakik olmaya çalışırım. Planlı olmak bana huzur veriyor. Bazen duşta yakalandığım anlar olsa da genelde zamanımı iyi yönetirim. Sen de kendini iyi hissediyorsan sorun yok! 🌿✨