22 gü

Sulalenizde yaslilar kapali, gencler acik mi?

Valla bizde herkes kapalı. Ergenliğe girdiysen başka çaren yok bir de gün sayıyorlar, kapanmadıysan kınayıp arkandan konuşuyorlar yetmiyor yüzüne konuşuyorlar. Seni dünyanın en günahkarı hissettiriyorlar, 30 yaşındayım ah neler çektim.

Herkes 18'de kapandım kendi isteğimle diyorum ama ne isteği. Az mı ağlattılar burnumdan getirdiler. Giydiğim pantolona, karpuz kola bile laf ettiler. Hava 45 derece ben kapalı gibi giyiniyorum. Dedim bari başımı kapatayım tam olsun onlar da ben de kurtulayım.

Sulalenizde yaslilar kapali, gencler acik mi?
Cevapla