24 gü

Eski flörtümün akrabalarını sosyal medyadan silmek sizce ergenlik mi yoksa psikolojik olarak kendimi korumak mı?

Kötü dönemler yaşadım hakaretler, manipülasyonlar, onu hatırlatacak herkesi sildim fakat o kişilerin haberi bile yoktur, onunla konuştuğumdan ayıp oldu belki de ama kendi iyiliğim için ortak tanıdığım, onun akrabaları olan kişileri sildim. Sizce yaptığım ergenlik mi yoksa kendimi mi koruma mı, psikolojimi :( O akrabalarınla bir sorunum yok fakat onu hatırlamak istemiyorum.

Eski flörtümün akrabalarını sosyal medyadan silmek sizce ergenlik mi yoksa psikolojik olarak kendimi korumak mı?
Cevapla