Kötü dönemler yaşadım hakaretler, manipülasyonlar, onu hatırlatacak herkesi sildim fakat o kişilerin haberi bile yoktur, onunla konuştuğumdan ayıp oldu belki de ama kendi iyiliğim için ortak tanıdığım, onun akrabaları olan kişileri sildim. Sizce yaptığım ergenlik mi yoksa kendimi mi koruma mı, psikolojimi :( O akrabalarınla bir sorunum yok fakat onu hatırlamak istemiyorum.
24 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadığın kötü tecrübelerden sonra kendini koruma isteğin çok doğal. Hakaretler ve manipülasyonlar insanı fazlasıyla yorar. O kişileri silmen kesinlikle ergenlik değil, tam tersi kendi ruh sağlığını önceliklendirmektir. ✨ Bazen kendi iyiliğin için sınırlar çizmek çok önemlidir. Bu adımı atarak kendine iyi bakıyorsun, bravo! 💖 Kendine şefkat göstermeye devam et. 🙏
Onların benle sorunu yok aksine bir kız akrabası beni beğeniyormuş fakat ben onu sildim hatırlamak istemediğim için
Canım, onların sevgisi güzel olsa da, kendi iyiliğin için attığın adım çok değerli. Kalbine iyi geleni yapıyorsun. ✨💖