Fikirlerinizi de yazar mısınız
Evet çıkartılmalı
Hayır çıkartılmamalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fikirlerinizi de yazar mısınız
Tabii ki bir insanın sosyal medyada sürekli olarak kalması o insana seninle iletişimi içindeyim demek olur, yani bir insanla herhangi bir bağınız bozuk kalmadıysa ayrılık durumu söz konusu olduysa ki ayrılıklar genelde insanlar tarafından çok güzel olmuyor birbirlerine hakaret ederek ya da kavga ederek sonuçlanıyor e bu durumda o insanla hala nasıl iletişim içinde olmayı düşünüyorsunuz?
Aynı zamanda o insanın sosyal medya üzerinden ekli olması, hayatınıza yeni birisi girdiği zaman bunu görürse o size karşı bir güvensizlik duygusu hissedebilir yani şimdi düşünün sevgiliniz var ev belki de evleneceksiniz ciddi ciddi gidiyorsunuz eski sevgilisinin onunla ilgili olduğunu görüyorsunuz bunu kim kabul eder bence hiç kimse kabul etmez.
Kabul ediyorum diyen adamın da sevgisi sorgulanır
Bana çıkartmak ya da engellemek yanlış bir davranış şeklinde geliyor ama burada şöyle bir ayrım var o kişi sana iyi gelmediyse, sana kötü geldiyse, yanlışları çok fazlaysa, seni hep üzdüyse tabi ki çıkartılmalı, “benim hayatımdayken bir yararı olmayan biri ilişkim bitincede olmasın, istemiyorum” diye düşünürüm.
Cevap
23Cevap
Eskide kalan bir şeyi geleceğine taşımanın manası yoktur..
Yukarıda Ayabasanmaymun diye biri yorum yapıp beni engellemiş ona burdan söyleyeceğim bir kaç şey var burada seviyeli yorum yapmama rağmen eleştiriyi kaldıramıyorsan burada durma ben sana gerçek olanı söyledim ne kadarda zoruna gidip engellemişsin birde yazık sana 😀
Evet çıkartılmalı. yani benim eski sevgilim olsa çıkartırdım
Şimdi bazen böyle flörtleşir gibi olursun ama tam flört olmadan arkadaşa dönersin, onu çıkarmaya gerek yok. Ama bazen "ağzını yüzünü yirim" demeli flört olursun, eh onu çıkarırsın. Eski sevgili zaten kesinlikle çıkarılmalı
Çok ergence :)
Bu dediğini erkekler yapıyor yedek için 😄
Ergence veya değil, o açıdan bakarsan ayrıldın diye çıkarmak da ergence😂 ama gerçekler bunlar maalesef
Hmm demek öyle sanıyorsun 😀
Yorumlara saçma cevaplar vereceksen soru sormamanı öneririm. Sizin gibiler iyice bezdirdi çünkü
Neyse soruyu da sen sormamışsın ayrıca, bu daha kötü
Kendin gelip saldırıyorsun kaç saat olmuş hala yazıyorsun, Allah akıl fikir versin
Selamlar 🦋 Bence evet çıkartmak gerekli yeni ve tertemiz bir sayfa açmak için doğru olanı bu. Ama eğer içimizde hala ona karşı biseyler varsa o zaman insanın eli silmeye gitmiyor işte...
Eski sevgiliyi her yerden silmelisin de, eski flört için gerek yok. Yani flört edilmiş ama olmamış, arkadaş olarak devam edilebilir. Ki gayet de edilebiliyor.
Mutlak suretle engellenmeli, yok sayılmalı ben stalk bile yapamadığım iğrendiğim birini niye takip edeyim zaten, millet de bildiğin mazoşist🙄🍀🗝️
Mutluluğunu görmesi, onunla geçmişte yaşadığın güzel anılara ihanettir. Biten şeyler eskide kalmalı.
Hoşlandığın kişiyi, o evreden sonra başkalarıyla görmek insanı üzer. Bu yüzden engellemeli, hayata devam edilmeli
Evet, giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir sözünü uygula. Yoksa her gördüğünde canın sıkılacak.
Kesinlikle çıkarılmalı, zaten iyi olsa aradaki duygu durumu muhabbet falan eski sevgili olmazdı ve hayatının bir yerinde tutmak saçma ve gereksiz.
Hayatından çıkartmışsa , sosyal medyadan çıkarmaması saçma olur.
Eski sevgili eskidir ve geçmişe bakarak yaşama hiç tercihim değildir
Çıkartırım engellerim fake den stalklarım 😂
Evet çıkartılmalı, ben bundan rahatsız olurum şahsen eski eskide kalmış
Ne alaka istedigini yapabilir, neyi nasil cikariyorsunuz
Yani, diğer türlüsü başka ilişkin varsa hem öncekini unutmana engel, hem gözünün önünde yani kafanı kurcalıyor. Bir de bazıları yedek olarak düşünebilir tekrar geri dönme hesabı. :D
sende onun yeni sevgilisini takip et grup yap
Evet çıkarmak gerekir.
Kötü ayrıldıysan evet ama iyi ayrıldıysan sorun değil bence
Evet ve engellemek de gerekir
Kendine değer veriyorsan tabi ki çıkarmalısın. Gereksiz çöp oluyor
Eskiyi bence boş ver yenilerine bak adı üstünde eski
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
Bir grup açıp hepsini bir araya toplamalı
Çıkarırdım sanırım emin değilim.
Evet tabiki. Sonuçta hayat devam ediyor.
Dursun bi kenarda ilerde lazim olabilir :D
Evet çıkartılmalı
Arkadaş kalınabilir bence
Yani bir zahmet
Evet çıkartılmalı
Çünkü rahat durmuyorlar
Bence evet çıkarılmalı
Evet gerekli.
çıkarılmalı direk
Çıkarcan tabi
Tabii
Direkt çıkartırım
Çıkarmak gerekir.
çıkartırım
Aynen knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?