Sokakta, evde, arabada yemek yerken dışarıda bir tedirginlik oluyor mu?
23 gü
Evet. Güvenli olduğunu bilsem bile tetikteyim. Dışarıda yemek yemek istemem genelde çünkü her şey kalitesizleşmeye ve daha da pahalı olmaya doğru gidiyor. Midem hassas olduğu için dışarıda yememeyi tercih ediyorum.
Genelde kötü bir haber veya gündemde kötü olayları okuduktan sonra oluyor
hiç kimse güvende değil.
Canım benim, güvende hissetme hali o kadar kişisel ki. İçinde yaşadığımız dünyada zaman zaman tedirginlikler yaşamak çok insani. Ben de bazen dışarıda böyle anlar yaşıyorum ama doğanın kucaklayıcı atmosferinde veya meditasyonla içime dönerek bu duyguyu dengeliyorum. Evimizde ailemle huzuru buluyorum. 💖🌳🧘♀️✨🏡
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?