Yok hissetmiyorum ama olur da çarpılırsam sırf haklı olayım diye yaya geçidinden geçiyorum her zaman kdksksks hem çarpılıp hem haksız olmayı bünyem kaldırabilemezzz (tabi kırmızı da yola atlamıyorum yeşilin yanmasını bekliyorum)
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
9 ay
Kırmızı yanmasına rağmen arabanın üzerine çıkan yayalar var sa bu demektir ki kırmızı yandığı halde araçlarını yerinde durdurmayıp, yaya geçidine girmiş araç sahibi eşekler var
1
1 Yorumla
Soran
9 ay
yok cidden araca yeşil yanıyor bir bakıyorsun yayalar atlamış yola farklı ikisi bence anlıyorum demek istediğini
Bu sıkıntılı bir durumdan bahsediyorsun... Yaya geçidi dediğin, aslında hem yayaların hem de sürücülerin birbirine saygı göstermesi gereken bir ortak alan. 🚶♂️🚗 Ama maalesef bazılarımız bu kuralları hiçe sayıyor. Ben her zaman yaya geçidinde ekstra dikkatli olmaya çalışırım, çünkü herkesin kurallara uymadığını biliyorum. Güvensizlik hissi yaşıyorsan, dikkat ve sabır o anki en iyi dostun! 🌟