23 gü

Engelli birini görünce içim acıyor, üzülmek ve bunu saklamaya çalışmak yanlış mı?

Ya az önce çok saçma bir şey yaşadım ben herhangi bir engeli olan bir kişiye asla farklı davranmam o da insan belki bir noksanlığı olabilir ama insan en nihayetinde ben de bir gün onun gibi olabilirim normal karşılar davranırım ama ister istemez üzülürüm de bunu da üzüntüyle değil de normal insanlara yaptığımda daha samimi bir gülümsemeyle maskelerim ki gururu da incinmesin çoktan alışıyorlar ama neyse bundan dolayı arkadaşlarım tepki gösterdi işte üzüldüğünü belli ediyorsun niye üzülüyorsun falan diye lan insanlar çok kötü olmuş ya arkadaşlarımdan soğudum
Engelli birini görünce içim acıyor, üzülmek ve bunu saklamaya çalışmak yanlış mı?
Cevapla