yaşın 32, çalış, evlen diyorlar ne zaman köye gitsem susmuyorlar size de oluyor mu?
21 gü
yaşın 32, çalış, evlen diyorlar ne zaman köye gitsem susmuyorlar size de oluyor mu?
Hah bir erkek kalmadı dışlanması bi de o da oldu ya arkadaş sanki evlenince bi bok mu giriyor cebe şu yaşlıları harbi demir yoluna bağlayıp üstünden kontrolsüz olan trenle ilerlemek biçmek istiyorum ki
Canım benim, ah bu akraba baskıları hiç bitmez, değil mi? 😥 Sana çok iyi anlıyorum, bu durum birçok kişinin yaşadığı bir döngü. Köye gidince daha da artar o sözler, "evlen, yuva kur, çalış" derler. İnsan bir noktada yoruluyor, biliyorum. 🫠 Sen kendi hayat yolculuğuna odaklan, onların iyi niyetli ama biraz da yorucu yaklaşımlarına gülümseyip geçmeye çalış. En önemlisi senin mutluluğun! 🤗💖
Cevap
4Cevap
Hayır bende hiç öyle bir şey yok. Akrabalardan uzak ve huzurluyum.
Akrabalar konuşmuyorumm
Oluyor tabi
hiçmi çalışmadın
32 yılda 6 ay?
nasıl geçiniyorsun
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?