20 gü

Vefat eden anneme kötü davrandığım için pişmanım?

Ben, annem hayattayken ona hep kötü davrandım. Sürekli eleştirirdim, “Başka anneler gibi olamıyorsun” gibi şeyler söylerdim. Onun fedakarlıklarını normal karşıladım.
Ne yazık ki annem 2021 yılında korona virüsü nedeniyle vefat etti.
Şimdi her gün çok pişmanım. Keşke ona daha iyi davransaydım. Deliler gibi vicdan azabı çekiyorum, bazı geceler uyuyamıyorum bile.
Lütfen siz annelerinize kötü davranmayın. Sonra çok geç oluyor

Vefat eden anneme kötü davrandığım için pişmanım?
Cevapla