Bugün stajyerlerden biri mezun anısını anlatınca ben hiçbir törene katılmadığımı söyledim. Ailem katıl diyordu da ben o günlerde dışarıda takılıyordum. Bence çok şey kaçırmışsın dedi. Haklı mı?
Benim mutlu bir mezuniyet anım yok maalesef. Aile birebir öğretmenleri ile temas kurmadıkça çocukların okulda mutlu anı biriktirmesi pek mümkün olmuyor.
İlla bi öğretmenlere gözükmek, ben burdayım, çocuğumun arkasındayım mesajını vermek gerekiyor 😀
Abime galiba, aynı okuldaydık ondan feci cesaret alıyordum o da evde beni dövüyordu bfjcjdjxfrp
Evrim konusuna bende şaşırıyorum. O çocukla bu adam nasıl aynı insan olabilir diye.
Lisenin son yılında kendime geldim. Tövbe ettim durulucam diye yemin ettim annemle babamı nasıl zor duruma soktuğumu fark ettim. Abim de adam ol artık diyince kendime dönmeye başladım öyle gelişti. 8 ay önce bu yemini bozmak zorunda kaldım ama o da tuzu biberi olsun 😅
Ben de abimden çok cesaret alırdım. Hatta bizzat abime dövdürürdüm canımı sıkanları 😂 Farklı okula gittiğinde de erkek kankam vardı. Ona iki ağlardım. Kıyamayıp gidip abimi çağırırdı ehehe
Okulda abim, okuldan sonra iş yerimde ablamlar vardı hep arkamı kollayan.
Neyse ki gestapo gibi bir ustam vardı da iliğimi kemiğimi sömürdü. Eze eze beni adam etti 😂
Hep korunan kollanan kız çocuğu koruyup kollayan abla oldu sayesindee.
Kız kardeşlerin hepsi aynı 😂 Ablam da şuna gıcık oluyorum dese yetiyordu bizim için, şimdi aynısını kız kardeşim erkek kardeşime yapıyor ama çok seviyorum bu döngüyü nedense gdjcjdjf
Ustanın emeği çoktur ama seninde çabana çokça sağlık. Nerden nereye geldiğini elbet bilemem ama bayağı anlıyor ve tahmin edebiliyorum 🙃
Ben ustamın benden nefret ettiğini düşünüyordum. Meğer o beni yetiştirmek için özellikle yapıyormuş. Bana öğretebileceği pek de bir şey kalmayınca o da sevgi dolu bir abla oluverdi. Tabi aradan yıllar geçtikten sonra.
Bir ablamı kaybettim. Hayat başka bir abla çıkardı karşıma. Evlerimiz yakın zaten. Görüşüyoruz veya denk geliyoruz arada. Görünce sımsıkı sarılırız hemen hiç ayrılmamış gibi 😄
Sarma sarıyordum, ufak bi mola verip döndüm bitti az önce dönemedim o yüzden
Yıllara yayılan süreçler çok sağlıklı oluyor. Cidden tebrik ederim kendisini de çünkü bi insanın hayatına iyi yönde dokunabilmek kolay olmuyor. Hani bazen dokunduğumuzu sanıyoruz ama o kişinin zararına da olabiliyor bi süre sonra. burada da zaten sen devreye girmişsin çaban ile üstesinden gelmişsin.
Başın sağ olsun, mekanı cennet olsun.. Böyle insanlar az bu dünyada da ehline denk gelebilmişsin adına çok sevindim. Üstelik nerdeyse kapı komşun, var mı böyle büyük şans : )
Sevgili Göktuğ, evet benim de mezuniyet törenlerim oldu. ✨ Hem lise hem üniversite mezuniyetlerime ailemle katılmıştım. O günü onlarla paylaşmak, cübbemi giyip kep fırlatmak harika bir histi! 🎓 O anlar, dönüp baktığında gülümseten, gurur dolu tatlı hatıralar oluyor. Stajyer arkadaşın bence haklı olabilir, o özel duyguları deneyimlemek çok farklı. Ama en önemlisi, senin o gün ne istediğin ve ne hissettiğin. 🥰