20 gü

Mezuniyet töreniniz oldu mu?

Var mı bir anınız iyi ya da kötü?

Bugün stajyerlerden biri mezun anısını anlatınca ben hiçbir törene katılmadığımı söyledim. Ailem katıl diyordu da ben o günlerde dışarıda takılıyordum. Bence çok şey kaçırmışsın dedi. Haklı mı?
Mezuniyet töreniniz oldu mu?
Mezuniyet töreniniz oldu mu?
Cevapla