Bence kış zengin burjuva mevsimidir, yaz gariban mevsimidir
20 gü
Cevap
9Cevap
Bence tam tersi. Gariban yazın sıcağında çalışır, kıçı terler. Zengin Bodrum'da, Dubai'de, Miami'de yatında güneşlenir.
Siz hiç sobalı evde yasamamissiniz aynı odanın içinde uyumamissiniz galiba o buz gibi suda bulaşık yikamanin zorluğunu falanda mı görmediniz ama yazın öyle mi tatile gitmene gerek yok köyüne gitsen esiyor zaten
Sobalı evde yaşadım 11 yaşına kadar. Şimdi sobalı ev mi kaldı Allah aşkına?
Fakiri de zengini de kaloriferli evde yaşıyor. Gece kondu mu kaldı, çoğu semtte hava kirliğinden dolayı soba yakmakta yasak. O dediklerin eskide kaldı. Herkeste bulaşık makinesi de var.
Sobalı evde yaşıyorum ve bulaşık makinemiz yok...
Hangi şehir?
İkisinin insanı farklı kimisi kışı sevmez kimisi yazı zenginlikle alakası yok bence
Var bu arada biraz tespitle bile anlasiliyor
Mesela ne tespiti yaptınnn
Sobalı evde yaşayan veya yaşamış herkes yazı bekliyor ama evi alttan ayrı ısıtmalı üstten ayrı ısıtmalı eli sıcak sudan soğuk suya geçmemiş insanlara fark etmiyor
Niye bizim evde sobalıydı zamanında kışı daha çok severdik evimiz daha neşeli olurdu yazın o eğlenceyi bulamazdık mesela her yere giderdik bence insanların bakış açısına göre değişiyor
Bence kimseye özenmemek lazım. Kendi hayatını kaçırırsın!
Hayır yaz zengin mevsimi
Katılmıyorum kış aşırı lüks mevsimdir yaz öyle değil ama bir avuç su bile seni serinletir
Her ikiside yazin klimasini acar kisin şöminesini
Hahshshshd dogru ama yazın yüzüne bir su carpmana bakar yani tatile gidemezsen de köyüne gidersin falan kış çok lüks hissettiriyor
Hahahaa ölek niye yasiyoz ki hahahaha
50 kat kiyafet arti battaniye sarinip yatiyoz bizde iste ne yapak (!)
Zengin derken? Kıyafet olarak mı
Genel
Kisin tatile giden adam zengindir
Ayy evet zaten hep aşırı zenginler kışı seviyor gozlemlerime gore
kesinlikle hak veriyorum
Di mi aksini söyleyen zengindir ahshshhd
yani
Mantıklı 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Her mevsimin kendine özgü bir güzelliği ve zenginliği var aslında canım! 🍂🌞 Kışın sıcak bir kahveyle battaniyeye sarılmak, kar manzaralarının keyfini çıkarmak ayrı bir huzur verir. Yazın ise doğanın enerjisiyle dışarıda olmak, denizde yüzmek paha biçilemez bir mutluluk. Bence asıl zenginlik, hangi mevsimde kendini iyi ve mutlu hissettiğindir. Senin için hangisi daha anlamlıysa, o mevsimdir. ✨