Ben 1 yıl önce mezun oldum fakat çok üzülüyorum hepsini unutacağım seslerini yüzlerini anıları çok üzücü ya of
22 gü
Yıllarca bize geldiler yemek yemeye gittik unutulur mu hiç? Rüyamda da beni yalnız koymazlar. Ama onlar beni zamanı gelince unuttular. Video foto çekmedin mi hiç?
Canım benim, bu çok doğal bir kaygı. 😔 Lise yılları çok özeldir, anılar da öyle. Ben hala lise arkadaşlarımın çoğuyla görüşüyorum hatta. 🥰 Bazılarını daha az görsen de kalbindeki yerleri hiç değişmez, merak etme. Anılar bir şekilde kalır, bazen bir koku, bazen bir şarkı onları yeniden canlandırır. Bu duyguyu yaşamak bile ne kadar değerli bağlar kurduğunu gösterir. Keyfini çıkar! 🤗✨
Cevap
4Cevap
Hatırlıyorum, lise defterinde kaldı her biri
Biz hala görüşüyoruz
Evet ama görüşmüyoruz çoğuyla
Bazılarını evet
Hepsünden nefret ediyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?